सूचना ! यो साईट अस्लिल यौन कथा ले भरियको छ त्यसैले रुचि नभएको खण्डमा नहेर्न पनि सकिन्छ..१८ बर्स नपुगेका किशोर किशोरिहरु अनि १२ कक्षा भन्दा तलका बिधार्थि हरु लाई यो साइट हेर्न सख्त मनाई छ।
यो साईट मा भएका सम्पूर्ण बिषयबस्तु हरु सबै यौन सँग सम्बन्धित भएका ले उमेर्, स्थान र समयको ख्याल गरेर मात्रै पढ्नु होला धेरै कथाहरु अती नै छाडा, अनैतिक तथा असामजिक बिषयबस्तु मा आधरित हुनाले कथाको मुताबिक यथार्थ जिबन मा हुबहु नक्कल नगर्न हुन र यसलाई कुनै शिक्षा को रुपमा नलिनु हुन अनुरोध गर्दछु ।यो खली एकैछीन को उत्तेजना शान्त पार्न मात्र पढ्नुहोला । तर यो कथाहरु एक्लै हुँदा हस्तमैथुन गर्न र यौन जोडी भए धेरै पटक यौन सम्पर्क गर्न भने धेरै नै काम लाग्ने छन. यो केवल अश्लिल यौन कथा हो, यो शिक्षाप्रद पनि छैन । केवल क्षणिक मनोरञ्जनको लागी भएकोले तपाइलाई रुचि नभएको खण्डमा नहेर्न पनि सक्नुन्छ ।

Saturday, May 9, 2015

गुडिया

उनी मेरो गाउँ भन्दा अलिक तलको थिईन तर भैरहवामा बस्थीन कुनै बेङ्कमा काम गर्थिन।तर धेरै समय भएको थियो हाम्रो भेट नभएको।मैले उनलाई भेट्न आग्रह गरे हुन्छ भैरहवा आउनु लुम्बिनी घुम्न जाउला ।भोलि बिहान हतार हतार नुहाए उनको यादमा मेरो भाईलाई खेलाए साबुन लगाएर धोए अनि कपडा लगाएर बाईक निकाले एभेन्जर २२० दाजुले सोध्नु भयो काहा जाने मैले बुटवल प्रदशनी भने र बाइक लिएर कुदे। करीब ४० मिनेटमा भैरहवा पुगे उनले लुम्बिनी जाने बाटोमा छु आउनु भनीन,भेट भयो म त हेरेको हेरै भए। घुमारेको कपाल गोरो अनुहार मिलेको दन्त लहर उठेको छाती छिनेको कम्मर फुकेको हिप उफ म त काएलै भए र उनको अगाडि म आफैले आफैलाई नराम्रो सोचे मन मनै सोचे बन्दरको हातमा अङ्गुर ।
 उनको नाम गुडिया काउचा उमेर करीब २३ बर्षको कुनै गुडिया र कुनै परी भन्दा कम देखिएको थिईनन ।टाईट कालो पाईन्ट र निलो सर्टमा सजिएको कुनै मोडेल भन्दा कम देखिएको थिईनन उनी ।मैले बाइक स्टार्ट गरे उनी पछाडी बसीन अलिक छुट्टीएर मलाई अफ्ट्यारो लाग्छ अलिक टासिएर बस भने।उनको तीखो बुबुको स्पर्श हुदा त स्वर्गीय आनन्द महसुस हुँदै थियो धेरै बर्ष अघि आएको हुदा बाटो बिराएछु। सोध्धै सोध्धै बल्ल बल्ल आई पुग्यौ लुम्बिनी गौतम बुद्धको जन्म स्थल निकै राम्रो लाग्यो पुजा दर्शन गरे पछि क माग्यौ भनेर सोधे धत मागेको कुरा पूरा भए आफै थाहा पाउनुहुन्छ मुस्कुराउदै भनीन,मैले भने हेर कालू उनलाई मैले माया गरेर कालू भनेर बोलाउथे,मेरो ढाट्ने बानी छैन मैले त भगवान सङ्ग तिमी मात्र तिमीलाई मागे सातै जुनी सम्म उनले झुटो भन्दै हासीन घुम्ने क्रम सकिएपछि एउटा रेस्टुरेन्टमा पस्यौ ।के खान्छौ हल्का पानी परेको छ कफि खाउ भनीन अनि खाजा ? पछि खाउला अलिक कुनाको टेबलमा बस्यौ ।मिनीरल र कफी आयो हामी गफ गर्दै कफी खादा मैले किस गर न भने हुनत अघि घुम्दा पनि किस गर भन्दा पछि गर्छु भनेको थिईन। कोही नभएको मौका परेर उनले मेरो गालामा च्वाप्प किस गरिन म हास्दै भने हामी २०१४मा छौ कहाँ यो पुरानो तरीका? हेर म सिकाउछु मैले ओठमा ओठ जोडे र चुस्न थाले अनि जिब्रो लडाए क्या सुगन्ध थियो उनको मुखमा छोड्नै मन लागेन पसले आए जस्तो भान भयो र हामी बिल पे गरेर निस्कीयौ । पानी परेको थियो हल्का हल्का रेईन मा रोमान्स क्या मज्जा हुन्छ है??उम केही बोलीनन बाईकको गति निकै कम गरेको थिए रात पारेर संगै सुत्नु पर्छ मेरो पलान । अचानक बाइक माटोमा चिप्लीएर लड्यो धन्न भगवान हामीलाई केही भएन तर  अचानक बाइक माटोमा चिप्लीएर लड्यो धन्न भगवान हामीलाई केही भएन तर हिलै हिलो भयौ। भैरहवा पुग्ने बेलामा एउटा होटेल लिए। उनले मेरो हिलो लागेको पाईन्ट र ज्याकेट पखालिन अनि आफ्नो पाईन्ट र शर्ट खोलीन बाथरुममा गएको मलाई उनको जवानी र सुन्दरताले लट्ठै बनायो म बिस्तारै बाथरुममा छिरे र ढोका लक गरे क गरेको आबुई लाज छैन?? तेहि भङ्ग गर्न आएको भन्दै ओठमा ओठ जोडे ब्रा बाट बुबु निकाले हातले खेलाउन थाले अझै सारो रहेछ मुन्टो समतेर बुबु हल्लाए।
घाँटी कान चुम्दै चाट्दै बुबु चाटे बुबुको मुन्टो चुसे केही भनिन यसो पुतिमा हात लगेको घुडा च्यापेर धत हुन्न भनीन उनलाई बेड्मा बोकेर लगे र फेरि चुस्न चुम्न र चाट्न थाले बल्ल टाङ्ग फट्टाईन मेरो भोको प्यसी लाडो छिराउन हर प्रयात्न गरे अह छिरेन मैले चोरी औला दुलो मा छिराए उह गरीन र टिसी चुस्न चाट्न थाले एकछिनमा उनको पानी रसायो नुनिलो नुनिलो बास्नादार मैले त्यो निले अब छिर्छ होला भनेर मेरो लाडो उनको पुतीमा निशाना बनाए अह दुख्यो भन्दा पुरै छिराए दुख्यो के काले अईया भनीन कत्रो ठूलो कात्रो लामो मर्ने भए बिस्तारै काले दुख्यो नि मैले सुने नसुने झै गरि धक्का दिईरहए।एक छिन दुख्छ काली मलाई पनि दुखेको छ टाईट भएर भन्दै चिकीरहे करीब १५ मिनेटमा आफ्नो लाडो समतेर उनको नाईटोमा मेरो भाईले नैनी फाल्यो एस्तो माल फेरि पाइन्छ पाईन्न सोछे र उनलाई मेरो माथी चडाएर जिब्रो लडाउन थाले भाइ फुल्यो र उनी माथी म तल चिकी रहे

0 comments:

Post a Comment