सूचना ! यो साईट अस्लिल यौन कथा ले भरियको छ त्यसैले रुचि नभएको खण्डमा नहेर्न पनि सकिन्छ..१८ बर्स नपुगेका किशोर किशोरिहरु अनि १२ कक्षा भन्दा तलका बिधार्थि हरु लाई यो साइट हेर्न सख्त मनाई छ।
यो साईट मा भएका सम्पूर्ण बिषयबस्तु हरु सबै यौन सँग सम्बन्धित भएका ले उमेर्, स्थान र समयको ख्याल गरेर मात्रै पढ्नु होला धेरै कथाहरु अती नै छाडा, अनैतिक तथा असामजिक बिषयबस्तु मा आधरित हुनाले कथाको मुताबिक यथार्थ जिबन मा हुबहु नक्कल नगर्न हुन र यसलाई कुनै शिक्षा को रुपमा नलिनु हुन अनुरोध गर्दछु ।यो खली एकैछीन को उत्तेजना शान्त पार्न मात्र पढ्नुहोला । तर यो कथाहरु एक्लै हुँदा हस्तमैथुन गर्न र यौन जोडी भए धेरै पटक यौन सम्पर्क गर्न भने धेरै नै काम लाग्ने छन. यो केवल अश्लिल यौन कथा हो, यो शिक्षाप्रद पनि छैन । केवल क्षणिक मनोरञ्जनको लागी भएकोले तपाइलाई रुचि नभएको खण्डमा नहेर्न पनि सक्नुन्छ ।

Saturday, May 9, 2015

११ बर्से केटो सङग चिकाउदा

त्यति बेला मेरो उमेर त्यस्तै १६ भयेको थियो होला। घरमा म यक्लि छोरि हुनाले घरको रेखदेख सबै म नै गर्थे। म बिहान बिहान पढ्न जान्थे।  बाकि दिन् भरि नै घरमा हुन्थे। ममि ड्याडि पनि दिनमा नै कुनै सरकारि आफिस मा काम गर्नु हुन्थ्यो। हाम्रो घरको काम मा सहयोग गर्न गाउ बाट १ बर्श पहिले बाबा ले १० बर्सहो यक जना केटा लेराउनु भाको थियो। केटाको उमेर सानि नै भये पनि उस्को जिउ डाल सपृ सकेको थियो। केटा पनि दिउसो स्कुल जान्थ्यो म बिहान कलेज जान्थे। हाम्रो  भेट प्राय बेलुका नै हुन्थ्यो । उस्ले मलाई दिदि भनेर बोलाउथ्यो र मसङ कुनै हिचकिचहट बोल्चाल गरि रहन्थ्यो। बानि ब्याभार बच्चा जस्तो नै थियो।  
जेठ महिनाको १ दिन को कुरा हो , म आफ्नो कोठाभित्र पढ्न बसेकि थिएं । दिउँसोको त्यस्तै साढे बार बजेको हुंदो हो । बाहिर लागेको चर्को घामले रुखविरुवाका पातहरु लल्याकलुलुक भएर ओईलिएका थिए । थोपै हावा नचलेर बसिनसक्नु भएको थियो मेरो कोठा अझ त्यसमाथी माथीबाट जस्ताको छानो तातिएर पग्लेला झैं भएको । त्यो उखुम गर्मीमा म किताब खोलेर त बसेकि थिएं तर पढाईमा भने पटक्कै मन थिएन । बैसाख जेठको गर्मीमा केटीहरुलाई कुखुरा पालुं कि पोईला जाउं जस्तो हुन्छ भन्थे सांच्चै त्यस्तै भएको थियो मलाई । कोठाभित्र गुम्सिएर म अनेक रंगीन कल्पनामा डुब्दै थिएं । मेरो शरिरमा पातलो सुतीको म्याक्सी मात्र थियो ।
 म्याक्सीभित्र पेण्टी र ब्रा फुकालेर मिल्काई सकेकि थिएं । एक त गर्मीले गर्दा शरिरमा टाँसिने कपडाहरु लगाउनै नसकिने त्यसमाथी यसरी रोम रोम रोमाञ्चित हुने कल्पनाको रंगीन संसारमा डुब्दा मलाई त्यस्ता कपडाहरुले अवरोध खडा गरेको महसुस हुने गर्छ । पढ्नको लागी खोलेको किताब खुल्लै मेरो पेटमाथी घोप्टो परेर नाईटोमा मुख जोतिरहेको थियो । 

0 comments:

Post a Comment