सूचना ! यो साईट अस्लिल यौन कथा ले भरियको छ त्यसैले रुचि नभएको खण्डमा नहेर्न पनि सकिन्छ..१८ बर्स नपुगेका किशोर किशोरिहरु अनि १२ कक्षा भन्दा तलका बिधार्थि हरु लाई यो साइट हेर्न सख्त मनाई छ।
यो साईट मा भएका सम्पूर्ण बिषयबस्तु हरु सबै यौन सँग सम्बन्धित भएका ले उमेर्, स्थान र समयको ख्याल गरेर मात्रै पढ्नु होला धेरै कथाहरु अती नै छाडा, अनैतिक तथा असामजिक बिषयबस्तु मा आधरित हुनाले कथाको मुताबिक यथार्थ जिबन मा हुबहु नक्कल नगर्न हुन र यसलाई कुनै शिक्षा को रुपमा नलिनु हुन अनुरोध गर्दछु ।यो खली एकैछीन को उत्तेजना शान्त पार्न मात्र पढ्नुहोला । तर यो कथाहरु एक्लै हुँदा हस्तमैथुन गर्न र यौन जोडी भए धेरै पटक यौन सम्पर्क गर्न भने धेरै नै काम लाग्ने छन. यो केवल अश्लिल यौन कथा हो, यो शिक्षाप्रद पनि छैन । केवल क्षणिक मनोरञ्जनको लागी भएकोले तपाइलाई रुचि नभएको खण्डमा नहेर्न पनि सक्नुन्छ ।

Saturday, May 9, 2015

साहुनि चिक्दा

त्यो बेला मेरो उमेर त्यस्तै १४ बर्स भयेको थियो होला म काठमान्डौ मा १ ईन्डियन ब्यापारि को घर मा काम गर्न बसेको थिय। म बिहन पढ्न जान्थे भने दिउसो घरमा नै हुन्थे। मेरो साहुको घरमा साहुका बुढा बुढि अनि उनैहरुका २ वटा छोरा थिय। ति छोरा हरुलाई पनि ईन्डिया मा बोडस गरेर राखेका थिय ।दिउसो घरमा म र साहुनि मत्रै हुन्थेउ। साहुनिले मलाई सधै आफ्नै बच्चा जस्तो गरेर रख्नु भयेको थियो। साहुनि को उमेर पनि त्यस्तै ३०-३२ बर्सको थियो होला। साहु त्यति राम्रो नभय पनि साहुनि असाध्य रामृ अनि चिटिक्क परेको ज्यान थियो।
१ दिन को कुरो हो घरमा म र साहुनि  मात्र हुनुहुन्थ्यो र साहुनि ले मलाइ बोलाउनुभयो र भन्नुभयो रामु माथि आउ र म पनि माथि चोटामा गएँ र साहुनि ले भन्नुभयो रामु मलाइ जिउ दुख्यो अलिकति तेल लगाइदेउन भन्नुभयो र नुहाउन लागेको जस्तो पेटिकोटमा मात्र हुनुहुँदो रहेछ र हुन्छ भनेर तेल लगाइदिन थाले उहाँले अगाडीपनि तेल लगाइदेउ रामु भन्नुभयो र मैले हुन्छ भनेर अगाडी पनि तेल लगाइदिन थालेँ। तेल लगाइदिने क्रममा ढाडमा लगाइसकेपिछ उहाँले अगाडी पनि भन्नुभयो मलाइ लाज लागेर आयो र अगाडी पनि भनेँ उहाँले हो भन्नुभयो र विस्तारै अगाडी पनि तेल लगाइदिन थाले उहाँले पेटिकोट तल सानुर्भयो मलाइ अस्सह्य भए र आयो तै पनि केही गर्ने आँट आएन र मालिस गरिदिदैँ गए मालिस गरिदिँदा उहाँ त झन आनन्द मानेर पो बस्नुभयो । उहाँले अलि तल पनि मालिस गरिदे रामु भन्नुभयो मैले हुन्छ भनेर मालिस गर्दै जाँदा म साहुनि को ठ्याक्कै योनिमा पुँगे पुरा जंगल रैछ मैले केटीको योनि पहिलो पल्ट छोएको मलाइ सार्है अर्कै के के छोए जस्तो भयो तर उहाँले मेरो हात च्याप्नुभयो उहाँको खुट्टाले मलाइ पनि आनन्द आयो र उहाँको योनि चलाइदिए बिस्तारै उहाँ जुरूक्क उठेर बस्नुभयो मलाइ डर लाग्यो तर उहाँले मलाइ अंगालो हाल्नुभयो मेरो गाला टोकिदिनुभयो । मैले यो भन्दा अगाडी कुनै केटीलाइ चिकेको थिएन तर चिकेको देखेको थिएँ । उहाँले मलाइ ब्लाउज खोलेर रामु बु बु खा भन्नुभयो आह उहाँको दुध सार्हैठूला थिए लगभग सिरानी पुग्ने र च्याप्प समाते उहाँले आ……………हा…………………आउच्…………… भन्नथाल्नुभयो र पछि म पनि उहाँको दुध चुसिदिन थाँले ।
मलाइ पनि मज्जा आउन थाल्यो र त्यो बेलामा साहुनि ले सोध्नुभयो रामु तैले कसैलाइ यसरी चिकेको थिइस् भनेर मैले छैन भने…………. ल त्यसो भए आज मलाइ चिक है भन्नुभयो मलाइ पनि के खोज्छस् कानो आँखो भनेझैं भयो र हुन्छ भने र दुध जति चुस्यो त्यती सानीआमाले मलाइ नजिक तान्न थाल्नुभयो । र बिस्तारै म पनि तल सर्दै जान थाले जब म पेटिकोट नेर पुँगे उहाँको पेटिकोटको इजार फुकालेर पेटीकोट तलसाँरे म हेरेको हेर्यै भए । सायद मैले पहिला कुनै केटीको पुती त्यसरी नदेखेकोले हुनसक्छ म सार्है अत्तालिएँ र च्याप्पै उहाँको त्यो भुत्लामा हात राँखे उहाँले आखाँ चिम्लिनुभयो र कम्मर उठाउनुभयो र म पनि मज्जाले उहाँको योनी चलाउन थालेँ र त्यहाँबाट र पानीपो आयो  र मेरो लाँडो बाहिर निकाल्नुभयो मेरो लाँडो नि मोटो थियो र उहाँले व हो कत्ति मोटो भन्नुभयो यति भनुन्जेलसम्म मेरो लाँडो पहिलानै ठन्कीसकेको थियो । उहाँले मेरो लाडो चुस्न थाल्नुभयो मलाइ त उँडु की के गर्रो भयो र  मलाइ पनि उहाँको योनी चाट भन्नुभयो सुरूमा त घिन लागेर आयो तर  पुती चाट्न थालेँ मैले र उहाँले मेरो लाडो चलाउन छोड्नुभएन मैले जति चाट्दै जान थाले उहाँले त्यती मेरो मुन्टो उहाँको तिघ्राले च्याप्न थाल्नुभयो र मैले पनि असाध्यै मज्जाले चाटिदिएँ । त्यो बेलामा उहा आ………………………………उ……………………………….अ…………………इ……………… भन्दै हुनुहुन्थ्यो र त्यो बेलामा उहाँलाइ अस्सह्य भएछ र रामु अब मलाइ चिक भन्नुभयो मैले एकछिन न कस्तो मज्जा आउँदैछ भने र फेरी चाट्न थालेँ । अ…हा…….ऊ…………… च…………………. गरी कराउन थाल्नुभयो र उहाँ आफै आएर मेरो लाडो समातेर मलाइ खाटमा सुताउनुभयो र आफैले मेरो लाँडोको टुप्पोलाइ आफ्नो पुतीको मुखमा राखेर बिस्तारै बस्नुभयो म माथि अलिकित मात्र छिर्यो र एय्या भन्नुभयो र उहाँ सुत्नुभयो र म माथि बाट आएर बस्तार फेरी पुतीको मुखमै राखेर बिस्तारै धक्का दिएँ यसपाली अलि बढी बाढी आएको रहेछ भित्रबाट फुत्तै भित्र छिर्यो र उहाँले अलि बिस्तार दुख्छ भन्दै हुनुहुन्थ्यो । मैलेपनि हवस भनेर बिस्तार गर्न थाले र अब उहाँलाइ पनि पिडा हराएछ जस्तो छ कम्मर उचाल्न थाल्नुभयो र मैले पनि जोडले भित्र बाहिर गराउन थालेँ त्यो बेलामा उहाँको मुख बाट उफ्…………………आ……………………आउच…………………………….. अलि सार्हो जस्ता शब्द निस्कदै थियो मलाइ 2० मिनेटपछि भत्रैदेखि केही कुरा खस्न लागेको जस्तो भयो र मैले भित्रै भित्तामा पुग्ने गरी झड्का दिए उहाँलेनि मलाइ बेस्कन च्याप्नुभयो । र मेरो माल उहाँको पुतीभित्रै खस्यो यति हुन २ घण्टा लाग्यो र हामीले हतार हतार लुगा लगायौ र साहुनि ले मलाइ म्वाइँ खानुभयो
जब सम्म म त्यो घर मा थिय प्राय साहुनि र म चिक्ने गर्थेउ। तर साहुले थाहा पाय कि के भो कुन्नि अब हामि घरमा काम गर्न लाई मान्छे नराख्ने भन्दै मालाई घर बाट निक्लन भने।  आज म अन्तै जागिर खान थालेको छु।

0 comments:

Post a Comment